Instagram Youtube Twitter

Aurrematrikula epea

Gogorarazten dizuegu DBH-ko aurrematrikulazio epea laister zabalduko dela, otsailaren 7tik 23ra, hain zuzen ere. Egutegia, arauak, aurkeztu beharreko materiala eta informazio gehiago ikusteko sakatu hemen.

Garraio bekak

Argitaratu dituzte "Eskola garraiorako banakako esleipenak". Informazio guztia ondorengo esteketan aurkitu dezakezue:

Eskola garraiorako banakako esleipenak.

AMPA ikastaroa - Gure seme-alabekin harremana hobetzea

Haztean, gure seme-alabekin harremana bereziagoa, gatazkatsuagoa edo hotzagoa bihurtzen da. Nola hobetu ahal dugu haiekin harremana?

Bizipen-tailer honetan, seme-alabekin harremanaren oreka berrezartzeko modua aurkitzen lagunduko dizue.

Informazio gehiagorako sakatu hemen.

Irrati Tailerra DBH1ko ikasleekin

Euskara mintegitik bideratzen den tailerra da Gasteiztxo programa. Irratia, prentsa, telebista eta publizitatea lantzen da programa honetan. DBH 1. mailakoek irrati tailerra egiten dute eta txandaka bertako estudioetara joaten gara tailerra burutzera.

Aurreko astean 1D taldekoek gozatu ahal izan zuten tailer honetaz. Goiz osoko bisita izaten da. Gasteizko EITBko egoitzan hasten da bisita, Radio Vitoriako estudioak ezagutu eta zuzeneko programa nola egiten duten ikusten dute bertatik bertara. Behin hori ezagutu ostean, Fray Zacarias kalean duten egoitzara joaten gara eta han irratsaio bat montatzen dute. Irakurri gehiago

"Mice" musikariaren bisita

Aste honetan, “musikariak ikastetxeetan” programaren barruan Miren Narbaizaren bisita izan dugu. MICE moduan ezagutzen da musikari hau.

DBH 3. mailakoen aurrean saio bat eskaini zuen asteartean. Bere gitarrarekin etorri zen eta hitzaldi bitartean abesti batzuk tartekatu zituen. Sormenari buruz aritu zen eta ikasleak ere sortze prozesura animatu zituen.

BIDEOA IKUSTEKO SAKATU HEMEN

Ikasle zein irakasleentzako oso interesekoa izan zen saioa, jakin beharra baitago geure hirian edo gertu dauden sortzaileek dituzten kezkak eta nola ari diren lanean. Irakurri gehiago