2020-21 ikasturtea

koronabirusa

euskaraldia

Euskaraldia bertan da!

Hona hemen, EKI II-ko Ikasleen Euskara batzordea, 1. eta 2. Batxilergoko ikasleek osatua. PREST, elkarlanerako; BIZI, euskaraz aritzeko. Izan ere, horretarako izendatu ditugu gure ikastetxean barne eta kanpo Ariguneak.
Besterik eska dezakegu? Ekin, ikasleok!

klima aldaketa

Klimaren aldeko ekintza

Vitoria-Gasteizko udalatik bidalitako gutuna Eskola Agenda 2030 programaren inguruan.

bekak

Jasone Osoro Ekialdean

Urriaren 9an Jasone Osoro izan genuen gure artean, DBH 1 mailan . Idazketa prozesuaz aritu zen, eta hortaz gain, DBH 1 AD, D, E eta Fko ikasleek euren galderak eta iritziak helarazi zizkioten, "Jara" liburua irakurritakoan.

Bekak 2020-21:

bekak

Eskolatzeko bekak. Eskabideak urriaren 9tik azaroaren 9ra arte. Maiz egiten diren galderak. Gida osoa.

Gailu digitalak eskuratzeko dirulaguntak. 2020-21 ikasturtea. Deialdia. Eskabideak urriaren 16tik azaroaren 15era arte.

• 2020-2021 ikasturterako ez da atzerrian hizkuntza-ikastaroren deialdirik izango.

WEB honi buruz

Ongi etorri weborri berri honetara! Hasteko oharrak:

• Hizkuntza aldatzeko: goiko ezkerrean (lerro beltzean), EU (euskara), ES (gaztelania)
  • Erabiltzailea eta pasahitza. Web honetako zenbait eduki (argazkiak, artxiboak,...) babestuta daude.
    • Erabiltzailea "ikaslea" (komatxorik gabe) eta pasahitza orain arte erabili duguna dira.
    • Hainbat nabigatzailek (Firefox, Explorer) ondo eskatzen dituzte datu hauek. Chrome-k, ordea, ez, eta  hemen klikatuz sar ditzakezu.
  • Web honetako atalen bat osatzeko, zuzentzeko,... iradokizun bat egin nahi baduzu, e-posta honetara bidali: admin@ekialdea.com.

Ikastaldeak

Azken urteetako ikasleriaren argazkiak.

Argazki galeriak

Ikasleekin hainbat ekitaldi eta irteeratan eginiko argazkien bildumak.

ORLAK

4. DBH eta 2. Batxilergoko ikasleen argazkiak.