Bilera informatiboa

Ekialdea Institutuko Zuzendaritza taldeak 2024-2025. ikasturtean DBHko lehen mailako ikasleen gurasoentzat antolatutako bilerarako deia egin nahi dizue. Hona hemen informazioa:

BILERA INFORMATIBOA

2024-25 DBH1

DATA: maiatzaren 16a (osteguna)
17:00etan: Ángel Ganivet, Divino Maestro, Montesori, San Matin ikastetxeetako familiak.
18:30ean: Dulantzi, Adurtza eta San Ignacio ikastetxeetako familiak.
TOKIA: Ekialdea I (Juan XXIII, 2.zk). Gimnasioan.
Oharra: Institutuko patioa erabilgarri egongo da autoz etortzen direnentzat. (Sarrera Herrandarrak eta Joan XXIII kaleetatik)
* Leku handia ez denez, familia bakoitzeko kide bakarra etortzeko eskatzen dizugu.

Informazio gehiago ikusteko sakatu hemen

Jambo Congo Festibala

Jambo! Kaixo!

Jambo Congo festibala hurbil da... apuntatu ezazue data!

Apirilak 23, asteartea, 19:00tan Hegoalde Gizarte Etxeko antzokian.

Matematika lehiaketa - Ekiberri

Urtero bezala, matematikako lehiaketa ospatu zen Ekialdean otsailaren hasieran, eta ziklo bakoitzeko irabazleek Udaberriko Matematikako Lehiaketara joateko gonbidapena jaso zuten.

Gainera, Chillida Olinpiadan eta Espainiako Matematika Olinpiadan parte hartu dute Ekialdeko ikasleak.

Matematika ospatzen eta matematikarekin disfrutatzen jarraitzen dute gure ikasleek!

Batxilergoko matrikulazioa 2024-2025

Gaur batxilergoan onartzeko prozesua ireki dela jakinarazi nahi dizuegu. Onarpenaren epea apirilaren 8tik 19ra bitartean izango da. Informazio gehiago ikusteko sakatu hemen.

AURREMATRIKULA ETA MATRIKULA EKI1 ERAIKINEAN  IDAZKARITZA

Juan XXIII, 01004 Vitoria, Araba

Ondorengo esteketan modalitate bakoitzean aukeratu daitezkeen ikasgaiak agertzen dira (online matrikulatzerakoan kontutan hartu beharreko informazioa):

Neskak "Copa Colegial" finalera

Gure Ekialdeko nesken saskibaloi taldea "Copa Colegial" txapelketako finalera heldu da. Ekialdea-Marianistak taldeen arteko partidua ikustera eta animatzera etor zaitezte!!

Ostiralean, apirilak 19, Miguel de Unamuno ikastetxean. 18:00etan.