NORMALKUNTZA  (+ info)

Arabako Ikastetxe Publikoetako IGEen Federazioa

2021-22 ikasturtea

2021-22 Batxilergoa

2021-22 ikasturtean matrikula egiteko aurretik ordua hartu behar da (ekainaren 21etik uztailaren 5era arte).

Ordua hartzeko formularioa.

Testuliburuak

2020-21 ikasturtea

EZ OHIKO AZTERKETAK 2020-21: Datak

• Batxilergoa: AFAko joan-etorrietako gastuetarako dirulaguntzak (2021eko ekainaren 1etik 30era, biak barne).

Lanbide Heziketa: 2021-22 ikasturterako egutegiak

Zuhaitzaren eguna ospatzeko lehiaketa

Sarituak

Ekialdea 2021.

Olarizu

Olarizura bisita

Kaixo, gu lehenengo mailako Ekialdeko ikasleak gara. Aste hauetan zehar Olarizura joan gara landareen gaiari buruzko gauza gehiago ikasteko.

Nikaraguarekin elkartasuna: jaialdia

Dendaraba 2021/03/25.

Hizlarien Txokoan kultura hizpide

Batxilergoko Ikasleen Euskara Batzordeak erronka bikaina luzatu die Batxilergoko talde guztiei, Kultura Astearen barruan: kultura hizpide hartu, eta eztabaida sutsuari ekitea euskaraz, Hizlarien Txokoa (Speaker´s corner) dinamika erabiliz.

Gurasoak hizlari: medikua motxilan

Martxoaren 24an,   Joseba Iruzubieta “Iru”k Lehen sorospenei buruzko hitzaldi berezia eman zien 1. Batxilergoko C eta E taldeko ikasleei, Kultura Asteko “Gurasoak Hizlari” atalaren barruan.

“Iru” erizaina da ogibidez; ilustratzailea, afizioz; eta mendia maite du txiki-txikitatik. Bere biografiari estuki loturiko gako-hitz horietan oinarrituta eskaini zuen ordubeteko saio praktikoa.

Kultura Astea

Gurasoak hizlari: astronomiari buruzko hitzaldia

Martxoaren 23an,   Xabi Alcántarak Astronomiari buruzko hitzaldi bat eman zien 1. Batxilergoko A eta B taldeko ikasleei, Kultura Asteko “Gurasoak Hizlari” atalaren barruan.
Gaubeako Astronomia Elkarteko Koordinatzailea da Xabi, beste zenbait gauzaren artean, eta gaiari buruzko dibulgazio-lanetan dihardu aspalditik.

WEB honi buruz

Ongi etorri weborri berri honetara! Hasteko oharrak:

• Hizkuntza aldatzeko: goiko ezkerrean (lerro beltzean), EU (euskara), ES (gaztelania)
  • Erabiltzailea eta pasahitza. Web honetako zenbait eduki (argazkiak, artxiboak,...) babestuta daude.
    • Erabiltzailea "ikaslea" (komatxorik gabe) eta pasahitza orain arte erabili duguna dira.
    • Hainbat nabigatzailek (Firefox, Explorer) ondo eskatzen dituzte datu hauek. Chrome-k, ordea, ez, eta  hemen klikatuz sar ditzakezu.
  • Web honetako atalen bat osatzeko, zuzentzeko,... iradokizun bat egin nahi baduzu, e-posta honetara bidali: admin@ekialdea.com.

koronabirusa

COVID telefonoa: 688 861320

Ikastaldeak

Azken urteetako ikasleriaren argazkiak.

Argazki galeriak

Ikasleekin hainbat ekitaldi eta irteeratan eginiko argazkien bildumak.

ORLAK

4. DBH eta 2. Batxilergoko ikasleen argazkiak.