NORMALKUNTZA  (+ info)

2020-21 ikasturtea

BiziEskola

BiziEskola tailerra

Urtarrila eta otsailean zehar DBH2. mailako ikasle guztiek bizikletaz modu seguru eta osasuntsu batean ibiltzeko formakuntza jaso dute.

igeriketa

Igeriketa ikastaroa DBH 1

Aurten ere DBH 1eko ikasle guztiek igeriketa ikastaroa egiteko aukera izan dute.
Urtarrilean eta otsailean zehar 4 astez luzatu da ikastaroa.

erdi aroko Gasteiz

Erdi Aroko Gasteiz

1181n Antso VI.a errege nafarrak ”Nova Victoria" hiria sortu omen zuen Gasteiz herrixka zaharraren gainean. 840 urte geroxeago, egungo Ekialdea institutuko gasteiztar gazteok, aukera ederra izan dugu gure hiriaren historia eta bilakaera bertatik bertara hobeto ezagutzeko.

startinnova

Ekialdea BHI Startinnovaren zortzigarren edizioan partaide

Batxilergoko Administrazio eta Kudeaketa Oinarriak arloko 13 ikaslek hiru proiektu aurkeztu dituzte Startinnova oraingo edizioan: Cityfurgo (furgonetak eta karabanak alokatzeko), Mediamore (Arabako landa-turismoa sustatzeko) eta Lonjalan (lonja orduka alokatzeko).

Oihana Arana

Oihana Arana idazlea Ekialdean

Urtarrilean Oihana Arana idazlea gure artean izan genuen, Ekialdean. Berak idatzitako "Portuak" eleberria DBH 4 mailan irakurritakoan, aurrez aurreko hiru saio eskaini zizkigun, Idazleak Ikastetxean programaren barruan.

Euskarabentura

Euskal Herriko zazpi lurraldeetako nahiz diasporako 16-17 urte bitarteko 120 neska-mutil euskal geografia, kultura eta historia lagunartean ezagutzera eramango dituen oinezko espedizioa da EuskarAbentura.

lehen sorospenak

Lehen Sorospenen ikastaroa

Aurten ere, urtero bezala, lehen sorospenen ikastarotxoa izan dute Ekialdea institutuko 4.DBHko ikasleek. Bi saioetako tailerra izan da, bata teorikoa eta bestea praktikoa, eta Gurutze Gorriko adituak etorri dira tailerra ematera.

bekak

Ikasleak garraiatzeko banan-banako dirulaguntzetarako deialdia. Eskaerak aurkezteko epea: 2020/12/29-2021/01/28.

Eskolatzeko bekak

3. Behin-behineko ebazpena: alegazioak aurkezteko epea 2021eko martxoaren 17an bukatuko da.

Gailu digitalak eskuratzeko dirulaguntak. Behin betiko ebazpena (2021/01/27):

I. eranskina: Emandako dirulaguntzen behin betiko zerrenda

II. eranskina: Ukatutako dirulaguntzen behin betiko zerrenda

III. eranskina: Ukatutako dirulaguntzen behin betiko zerrenda

txakur gorria

Txakur Gorria kolektiboa Arte Batxilergoan

Urtarrilaren 15ean, Txakur Gorria taldeko bi kide izan ditugu EKI II ikastetxean, Euskara Mintegiak eta Marrazketa Mintegiak gonbidatuta. Arte Batxilergoko I. eta II. mailako ikasleei euren sortze lana azaltzea izan da asmoa.

eki II muralak

Ekialdea II-ko patio muralak: artistak lanean

Ekialdea II-ko patioak Batxilergo Artistiko ikasleek margotu dituzte eta bideo batean irudi batzuk jaso dituzte.

euskararen eguna

Euskararen Eguna: Bingo!

DBHko talde guztietan ikasleek egindako aurkezpena eta bideo bat ikusi dute lehen saioan. Eta azken orduan, berriz, Euskal kanten bingoa egin dute, DBH4-ko ikasle dinamizatzaileen gidaritzapean.
Batxilergoan ere goizean goizetik, eta atsedenaldietan, Musikako ikasleek espresuki grabatutako kantak eta koreografia izan dituzte ikusgai sarrerako telebistetan: Ilargia, Maravillas, Errefuxiatuena, Erre zenituzten… Eta azken orduan, Euskal kanten bingoa jokatu dute,  gelako zenbait ikaslek dinamizatuta.

alea aldizkaria

Ekialdea institutuko ikasleek kolorez jantzi dituzte atsotitzak

Euskararen Nazioarteko Eguna aitzaki hartuta, Gasteizko Ekialdea ikastetxeko batxilergo artistikoko ikasleek euskarazko esaera zahar eta atsotitzak irudiz jantzi dituzte, emaitza ezin hobearekin (Alea aldizkarian berria).

WEB honi buruz

Ongi etorri weborri berri honetara! Hasteko oharrak:

• Hizkuntza aldatzeko: goiko ezkerrean (lerro beltzean), EU (euskara), ES (gaztelania)
  • Erabiltzailea eta pasahitza. Web honetako zenbait eduki (argazkiak, artxiboak,...) babestuta daude.
    • Erabiltzailea "ikaslea" (komatxorik gabe) eta pasahitza orain arte erabili duguna dira.
    • Hainbat nabigatzailek (Firefox, Explorer) ondo eskatzen dituzte datu hauek. Chrome-k, ordea, ez, eta  hemen klikatuz sar ditzakezu.
  • Web honetako atalen bat osatzeko, zuzentzeko,... iradokizun bat egin nahi baduzu, e-posta honetara bidali: admin@ekialdea.com.

koronabirusa

COVID telefonoa: 688 861320

Ikastaldeak

Azken urteetako ikasleriaren argazkiak.

Argazki galeriak

Ikasleekin hainbat ekitaldi eta irteeratan eginiko argazkien bildumak.

ORLAK

4. DBH eta 2. Batxilergoko ikasleen argazkiak.