NORMALKUNTZA  (+ info)

2020-21 ikasturtea

txakur gorria

Txakur Gorria kolektiboa Arte Batxilergoan

Urtarrilaren 15ean, Txakur Gorria taldeko bi kide izan ditugu EKI II ikastetxean, Euskara Mintegiak eta Marrazketa Mintegiak gonbidatuta. Arte Batxilergoko I. eta II. mailako ikasleei euren sortze lana azaltzea izan da asmoa.

eki II muralak

Ekialdea II-ko patio muralak: artistak lanean

Ekialdea II-ko patioak Batxilergo Artistiko ikasleek margotu dituzte eta bideo batean irudi batzuk jaso dituzte.

euskararen eguna

Euskararen Eguna: Bingo!

DBHko talde guztietan ikasleek egindako aurkezpena eta bideo bat ikusi dute lehen saioan. Eta azken orduan, berriz, Euskal kanten bingoa egin dute, DBH4-ko ikasle dinamizatzaileen gidaritzapean.
Batxilergoan ere goizean goizetik, eta atsedenaldietan, Musikako ikasleek espresuki grabatutako kantak eta koreografia izan dituzte ikusgai sarrerako telebistetan: Ilargia, Maravillas, Errefuxiatuena, Erre zenituzten… Eta azken orduan, Euskal kanten bingoa jokatu dute,  gelako zenbait ikaslek dinamizatuta.

alea aldizkaria

Ekialdea institutuko ikasleek kolorez jantzi dituzte atsotitzak

Euskararen Nazioarteko Eguna aitzaki hartuta, Gasteizko Ekialdea ikastetxeko batxilergo artistikoko ikasleek euskarazko esaera zahar eta atsotitzak irudiz jantzi dituzte, emaitza ezin hobearekin (Alea aldizkarian berria).

pilotajea

Ekialdea EITBko albistegietan

Abenduaren 1ean EITBk bere bi saiotan -Teleberrin eta  Egun On, Euskadin- erakutsi egin zuen 4.mailako ikasleak Euskadiko beste hainbat kastetxerekin batera frogatzen ari diren esperientzia: bi astetan, ohiko ordutegian, ikasleek etxean eta gelan, aldi berean ikasiko dute.

publizitatea

Publizitate tailerra

Gazteiztxo programaren barruan, publizitate tailerrean parte hartu dugu 4 mailakoekin azaroan. Ikasleek talde lan bikaina egin dute: gidoia osatu dute, aktoreak izan dira, atrezzoaz arduratu dira, kamara eta soinua erabiltzen ikasi dute... Oso iragarki onak grabatu dituzte, eta ederto pasa dute.

bekak

Ikasleak garraiatzeko banan-banako dirulaguntzetarako deialdia. Eskaerak aurkezteko epea: 2020/12/29-2021/01/28.

Eskolatzeko bekak

2. Behin-behineko ebazpena: alegazioak aurkezteko epea 2021eko otsailaren 10an bukatuko da.

Gailu digitalak eskuratzeko dirulaguntak. Behin-behineko ebazpena (2020/11/30):

I. eranskina: Emandako dirulaguntzen behin-behineko zerrenda

II. eranskina: Ukatutako dirulaguntzen behin-behineko zerrenda

III. eranskina: Ukatutako dirulaguntzen behin-behineko zerrenda

eitb maratoia

ZIG EITBko Maratoian

Aurten EITBko MARATOIAk COVID-19aren aurka bertsoka aritzea proposatu digu. Horri esker gure artean dauden bertsolariak ezagutzeko aukera izan dugu: ZIGeko ikasleak!!

klik-klak 2020

Gazte Klik Klak 2020 lehiaketan Asier eta Elaia sarituak

Batxilergo Artistikoko gure ikasleak Asier Corredera eta Elaia Chapartegui Gazte Klik Klak 2020. urteko edizioko lehiaketan sarituak izan dira:
•    Asier Corredera: "Izenburu gabe" ikus-entzunezkoa.
•    Elaia Chacartegui: "Puzzle" argazki seriea.
Zorionak!

azariak 25

Azaroaren 25a, Emakumeenganako indarkeriaren aurkako Nazioarteko Eguna

Batxilergo Artistikoko 2. mailako ikasleok kontzientziazio kanpaina bat abiatu dugu Indarkeria Matxistaren Kontrako egunerako. Ez dugulako inolako indarkeria gehiagorik onartuko!

WEB honi buruz

Ongi etorri weborri berri honetara! Hasteko oharrak:

• Hizkuntza aldatzeko: goiko ezkerrean (lerro beltzean), EU (euskara), ES (gaztelania)
  • Erabiltzailea eta pasahitza. Web honetako zenbait eduki (argazkiak, artxiboak,...) babestuta daude.
    • Erabiltzailea "ikaslea" (komatxorik gabe) eta pasahitza orain arte erabili duguna dira.
    • Hainbat nabigatzailek (Firefox, Explorer) ondo eskatzen dituzte datu hauek. Chrome-k, ordea, ez, eta  hemen klikatuz sar ditzakezu.
  • Web honetako atalen bat osatzeko, zuzentzeko,... iradokizun bat egin nahi baduzu, e-posta honetara bidali: admin@ekialdea.com.

koronabirusa

COVID telefonoa: 688 861320

Ikastaldeak

Azken urteetako ikasleriaren argazkiak.

Argazki galeriak

Ikasleekin hainbat ekitaldi eta irteeratan eginiko argazkien bildumak.

ORLAK

4. DBH eta 2. Batxilergoko ikasleen argazkiak.