NORMALKUNTZA  (+ info)

Nikaraguarekin elkartasuna: jaialdia

Dendaraba 2021/03/25.

Hizlarien Txokoan kultura hizpide

Batxilergoko Ikasleen Euskara Batzordeak erronka bikaina luzatu die Batxilergoko talde guztiei, Kultura Astearen barruan: kultura hizpide hartu, eta eztabaida sutsuari ekitea euskaraz, Hizlarien Txokoa (Speaker´s corner) dinamika erabiliz.

Gurasoak hizlari: medikua motxilan

Martxoaren 24an,   Joseba Iruzubieta “Iru”k Lehen sorospenei buruzko hitzaldi berezia eman zien 1. Batxilergoko C eta E taldeko ikasleei, Kultura Asteko “Gurasoak Hizlari” atalaren barruan.

“Iru” erizaina da ogibidez; ilustratzailea, afizioz; eta mendia maite du txiki-txikitatik. Bere biografiari estuki loturiko gako-hitz horietan oinarrituta eskaini zuen ordubeteko saio praktikoa.

Kultura Astea

Gurasoak hizlari: astronomiari buruzko hitzaldia

Martxoaren 23an,   Xabi Alcántarak Astronomiari buruzko hitzaldi bat eman zien 1. Batxilergoko A eta B taldeko ikasleei, Kultura Asteko “Gurasoak Hizlari” atalaren barruan.
Gaubeako Astronomia Elkarteko Koordinatzailea da Xabi, beste zenbait gauzaren artean, eta gaiari buruzko dibulgazio-lanetan dihardu aspalditik.

Aita Mari erreskate ontzia

Iragan martxoaren 22an,  Aita Mari euskal erreskate ontzian Mediterraneoan aritu ziren bi kide izan ditugu Ekialdea institutuan: Izaskun Arriaran eta Ane Intxaurraga. Berrogeita bost egun eman dituzte orotara inguru hartan; horietarik 15 itsasoan, eta gainerakoak prestaketa lanetan eta beste laguntza zereginetan.

Batxiztegia

Esku artean duzun hau Hiztegi bat da. 2020-2021 ikasturtean, Gasteizko Ekialdea BHIko Arte Batxilergoko 75 ikaslek asmatutako euskarazko hitzez eta irudiz osatua.

Batxiztegia

Celia Ganzabal

Celia Ganzabalek: Ekialdearen sorreraz

Aurten Ekialdearen urteurrena izango da, eta hori dela eta, Otsailaren 26an Celia Ganzabal gonbidatu genuen, prentsa tailerrean.

BiziEskola

BiziEskola tailerra

Urtarrila eta otsailean zehar DBH2. mailako ikasle guztiek bizikletaz modu seguru eta osasuntsu batean ibiltzeko formakuntza jaso dute.

igeriketa

Igeriketa ikastaroa DBH 1

Aurten ere DBH 1eko ikasle guztiek igeriketa ikastaroa egiteko aukera izan dute.
Urtarrilean eta otsailean zehar 4 astez luzatu da ikastaroa.

erdi aroko Gasteiz

Erdi Aroko Gasteiz

1181n Antso VI.a errege nafarrak ”Nova Victoria" hiria sortu omen zuen Gasteiz herrixka zaharraren gainean. 840 urte geroxeago, egungo Ekialdea institutuko gasteiztar gazteok, aukera ederra izan dugu gure hiriaren historia eta bilakaera bertatik bertara hobeto ezagutzeko.

WEB honi buruz

Ongi etorri weborri berri honetara! Hasteko oharrak:

• Hizkuntza aldatzeko: goiko ezkerrean (lerro beltzean), EU (euskara), ES (gaztelania)
  • Erabiltzailea eta pasahitza. Web honetako zenbait eduki (argazkiak, artxiboak,...) babestuta daude.
    • Erabiltzailea "ikaslea" (komatxorik gabe) eta pasahitza orain arte erabili duguna dira.
    • Hainbat nabigatzailek (Firefox, Explorer) ondo eskatzen dituzte datu hauek. Chrome-k, ordea, ez, eta  hemen klikatuz sar ditzakezu.
  • Web honetako atalen bat osatzeko, zuzentzeko,... iradokizun bat egin nahi baduzu, e-posta honetara bidali: admin@ekialdea.com.

koronabirusa

COVID telefonoa: 688 861320

Ikastaldeak

Azken urteetako ikasleriaren argazkiak.

Argazki galeriak

Ikasleekin hainbat ekitaldi eta irteeratan eginiko argazkien bildumak.

ORLAK

4. DBH eta 2. Batxilergoko ikasleen argazkiak.